Δοκιμή υπογούφερ 20 Hz.
Διάρκεια: 00:01:43
Αρχείο: Δοκιμή υπογούφερ – Big Bass (Κάτω από 20 Hz).MP3 ~ 1,53 MB
Δοκιμή υπογούφερ 20 Hz.
Διάρκεια: 00:01:43
Αρχείο: Δοκιμή υπογούφερ – Big Bass (Κάτω από 20 Hz).MP3 ~ 1,53 MB
Πρέπει να είσαι συνδεδεμένος για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο.
σε αγαπώ
ΦΙΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FRICKIN ROX!!! ΠΗΡΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΘΟΡΥΒΟΥ!
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ ΜΠΑΣΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΕΡΕΟΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ
πλήρες μπάσο
kenwood
Θέλω ένα πραγματικό τεστ για τις βάσεις μου.
lol που εξαφανίζει τα πάντα
εντάξει φουλ μπάσο
αυτό είναι φοβερό το υποτιθέμενο μου είναι καναπές lol… πολλή δόνηση
ποιος τραγουδάει αυτό ή είναι απλώς κάποιο τραγούδι, σκέφτηκα ότι μπορεί να υπάρχει όνομα καλλιτέχνη και όνομα άλμπουμ.
πώς το βρίσκεις αυτό σε ένα cd
Σώπα Andy Klmp εσύ ανόητη twat.
φίλε, αυτό είναι δόνηση lol
btw, ξέρει κανείς που μπορώ να βρω αυτά τα τραγούδια; ή τουλάχιστον το όνομά τους;
αυτό είναι υπέροχο τεστ μπάσων, ανυπομονώ να δοκιμάσω το 15` kenwood sub μου.. ευχαριστώ
υπέροχη μουσική ;)
ξέρει κανείς που μπορώ να κατεβάσω αυτά τα τραγούδια;;; χωρίς να τα πληρώσει
ΑΓΙΑ ΣΚΑΛΑ ! Τα πράγματα κυριολεκτικά ένιωσα από τους τοίχους και τα ράφια μου… ωραία!
εντάξει, έχω μόνο αυτά τα logitec που δεν είναι περισσότερα από 13 watt όλα μαζί, ένα ενισχυτή μπάσων 9 watt και 2 watt φωνής, αλλά η μαμά μου μου είπε να το απορρίψω από την άλλη πλευρά του σπιτιού lol, και τα πράγματα έπεφταν από τα ράφια στο γραφείο του υπολογιστή! θηρίο θέλω να κατεβάσω lol
oh wahh man wat a gr8 μπάσο
Ω μαν!! Το δημιουργικό μου sub μόλις έσπασε τα παράθυρα … osom test
Έχω υπογούφερ 500W… φίλε είναι υπέροχο :D
Γεια σου στη Γερμανία
Έχω 1 ηχείο Omnitronic DL-215 a1400 Watt και έχω μέγα μπάσο Hamma
Ο βαθμός μου για το τραγούδι: 1+ είναι υπέροχος
φοβερό μπάσο… έχω ακουστικά auvio 15 δολαρίων και ακούγονται καλύτερα από τα περισσότερα συστήματα… μπάσο
ωραίες μελωδίες :D μπορείς να φτιάξεις ολόκληρο τραγούδι;; παρακαλώ!!
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ
Πώς θα κατέβω και ο Iop mell; ? ?
Πολύ ωραίο τεστ μπάσων